آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها628
تعداد مقالات6,539
تعداد مشاهده مقاله8,818,049
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,338,600

1.

بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب وکار:تبیین نقش میانجی مشارکت کارکنان

دوره 7، شماره 3، آذر 1399، صفحه 51-64
فاطمه فاطمی مقدم؛ پرویز سعیدی؛ روح الله سمیعی

2.

بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تاثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

دوره 2، شماره 2، مهر 1394، صفحه 1-16
روح الله رضائی؛ نسرین منگلی؛ لیلا صفا

3.

بررسی و تحلیل ابعاد بازاریابی کارآفرینانه

دوره 6، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 87-102
بابک لرستانی؛ فرحناز رستمی قبادی؛ نعمت اله شیری؛ مژگان خوش مرام

4.

سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی

دوره 4، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 73-86
لقمان عباسی؛ محمدشریف شریف‌زاده؛ غلامحسین عبدالله زاده؛ محمد رضا محبوبی

5.

طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری – دلفی فازی

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 71-86
فاطمه فاطمی مقدم؛ پرویز سعیدی؛ روح الله سمیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب