- آزاد، ن.، فاطمی فر، الف.،و قائم مقامی تبریزی، خ. 1397. شناسایی اجزای DNA برند در آموزش عالی (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی). مدیریت کسب و کار، 10 (37): 7- 33.
- اخلاصی، ا.، و گیاه چین، م. 1392. ارائه یک مدل برای اندازه گیری ارزش ویژة برند در حوزة خدمات؛ آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2 (9): 189-204.
- اسماعیلی، ا.، و انصاری، ا. 1393. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 4 (۷): 62- 44.
- آقایی، م.، و محمودی، ح. 1395. بررسی رابطه بین رضایت مشتری، وفاداری مشتری و ارزش ویژه برند. پژوهشهای مدیریت، 88 : 88- 66.
- بهاری، ز. 1391.برند. ماهنامه استاندارد، 228: 12-17.
- زمانی، ا.، پوراتشی، م. 1397. بررسی انگیزه پیشرفت دانشجویان بر اساس عوامل تبیینکننده کیفیت آموزش عالی.مجله مطالعات روانشناسی تربیتی، 16 (33): 96- 75.
- تجری، م.، و صاحبی، س. 1396. تبیین جایگاه شخصیت برند دانشگاه بر ترجیحات دانشجویان دانشگاه مازندران. نامه آموزش عالی، 10(39): 61-86.
- جاویدنیا، ک.، و جاویدنیا، م. 1392. عوامل موثر بر گرایش زنان به مهارت آموزی در بخش مشاغل خانگی (مطالعه موردی در شهرستان گرمسار). پژوهش در نظام های آموزشی، 6 (17): 145- 168.
- حسینی، ع.، و رمضانی، س. 1389. بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان. مجله مدیریت توسعه و تحول، 5: 69-75.
- حسینی، م. ح.، و فرهادی نهاد، ر. 1391. شناسایی مقیاسهای سنجش تصویر ذهنی از برند در دانشگاه پیام نور. اندازهگیری تربیتی، 3 (8): 109-132.
- حسینی، م. ح.، و فرهادی نهاد، ر. 1392. بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد ارزش ویژه برند در آموزش عالی. نشریه مدیریت فردا، 12(35): 65-80.
- حسینی، ح.، احمدی نژاد، مصطفی.، و قادری، ن. 1393. بررسی تأثیر تصویر ذهنی دانشگاه بر رفتار دانشجویان موردکاوی؛ دانشگاه پیام نور تهران. آموزش عالی ایران، 5 (1): 61-39.
- حجازی، ی.، غلامی، ح.، حسینی، م.، و رضوانفر، ا. 1397. نقش سرمایۀ اجتماعی در اشتغالپذیری دانشجویان رشتههای کشاورزی: مورد مطالعه؛ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 49 (3): 545-558.
- حیدری، ع.، خانلری، ع.، و مهدوی، ش. 1396. اندازهگیری ارزش ویژة برند دانشگاهها و مؤسسههای آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران).تحقیقات بازاریابی نوین، 7 (3): 141-158.
- رشیدی، ح.، و رحمانی، ز.1392. برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری.بررسی مسائل و سیاستهای اقتصادی، 13 (9): 65-80.
- عزیزی، ع.، محمدی، ر. و احمدی، ح. 1395. بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 5 (1): 79- 57.
- علم بیگی، ا.، امیری، ر.، و صاحبدل، س. 1395. نقش مهارتهای اشتغال در انگیزه تحصیلی دانشجویان کشاورزی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره). پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 8 (37): 62- 49.
- غلامی، ح. ا.، علمبیگی، الف.، و پوراتشی، م. 1398. تأثیر فعالیتهای فوق برنامه بر اشتغالپذیری دانشجویان رشتههای کشاورزی. کارآفرینی در کشاورزی، 6 (1): 100- 83.
- موحدی، ر.، اکبری، ر. یعقوبی فرانی، ا. 1389. راهکارهای بهبود وضعیت اشتغال دانشآموختگـان رشـتههـای کشـاورزی (مطالعـه مـوردی دانشـگاه بوعلی سینا همدان). پژوهشهـای تـرویج، 3 (4): 98- 85.
- میرزایی، م.، و موسی خانی، م. 1397. بررسی عوامل موثز بر ارزش ویژه برند دانشگاه (مورد مطالعه : دانشگاه آزاد اسلامی قزوین). مدیریت توسعه و تحول، 35: 13-24.
- Aaker, D.A., and Equity, M.B. 1991. Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York, 28 (1): 35-37.
- Bennett, R., & Ali-Choudhury, R. 2009. Prospective students' perceptions of university brands: An empirical study. Journal of Marketing for Higher Education, 19 (1): 85-107.
- Brunzel, D.L. 2007. Universities sell their brands. Journal of Product & Brand Management, 16(2): 152-153.
- Corbin, J., and Strauss, A. 2008. Basics of Qualitative Research (3rd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications, Inc.
- Dennis, C., Papagiannidis, S., Alamanos, E., amd Bourlakis, M. 2016. The role of brand attachment strength in higher education. Journal of Business Research, 69 (8): 3049-3057.
- De Vos, A., and Soens, N. 2008. Protean attitude and career success: The mediating role of self-management. Journal of Vocational behavior, 73 (3): 449-456.
- DiRenzo, M.S., and Greenhaus, J.H. 2011. Job search and voluntary turnover in a boundaryless world: A control theory perspective. Academy of Management Review, 36 (3): 567-589.
- DiRenzo, M.S., Greenhaus, J.H., and Weer, C.H. 2015. Relationship between protean career orientation and work–life balance: A resource perspective. Journal of Organizational Behavior, 32 (1):44-64.
- Foroudi, P., Yu, Q., Gupta, S., and Foroudi, M.M. 2019. Enhancing university brand image and reputation through customer value co-creation behaviour. Technological Forecasting and Social Change, 138: 218-227.
- Keller, K.L. 1993. Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, 57 (1): 1-22.
- Ng, I. C., and Forbes, J. 2009. Education as service: The understanding of university experience through the service logic. Journal of Marketing for higher Education, 19(1): 38-64.
- Nurmi, J.E. 1993. Adolescent development in an age-graded context: The role of personal beliefs, goals, and strategies in the tackling of developmental tasks and standards. International Journal of Behavioral Development, 16 (2): 169-189.
- Norizan, B.R., and Siti-Rohaida M.Z. Protean career orientation and career goal development: Do they predict engineer’s psychological well-being?, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 172, 270-277.
- Pinar, M., Trapp, P., Girard, T., and Boyt, T.E. 2014. University brand equity: An empirical investigation of its dimensions. Journal of Educational Management, 28(6), 616-634.
- Pop, N.A., and Todea, S. 2018. The perception of a university’s brand within the recruitment pool for future students (Case survey for the economic higher education). In Proceedings of the International Conference on Business Excellence, 12 (1): 782-792.
- Pouratashi, M., and Zamani, A. 2019. University and graduates employability. Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 9 (3): 290-304.
- Suryadi, B., Sawitri, D.R., and Hanifa, F. 2018. Career orientation of senior secondary school students. In SHS Web of Conferences, EDP Sciences.
|