| 
		
احمدیان، ع.، حاجی حسینی، ح. ا.، و برادران، م. ص. 1391. مقدمهای بر کارآفرینی فناورانه در زیست فناوری. توسعه تکنولوژی صنعتی، 10 (20): 18-5.اکبرزاده، ز.، و صفایی قادیکانی، ع.ا. 1399. ارزیابی و تحلیل عملکرد- اهمیت اقدامات زنجیره تأمین لارج در صنایع لبنی (مورد مطالعه: شرکت لبنی کاله). مطالعات مدیریت صنعتی، 18 (57): 174-145.بلانچارد، ک.ا.، و گاتری، ا. 1391. مدیریت زمان: وقتشناسی و هدفمندی، حکایت مدیران بیخیال (ترجمه: امینی، ف.ا). چاپ سوم، فرا. تهران.بلوچ، م.، حسینزاده، س.، و ذاکری، و. 1399. تأثیر کارآفرینی و مدیریت دانش بر مزیت رقابتی پایدار منطقه آزاد اروند با تأکید بر تولید پاک. چهارمین کنفرانس علمی دستاوردهای نوین در مطالعات علوم مدیریت، حسابداری و اقتصاد ایران، ایلام.پورسعید بناب، ز.، موسی خانی، م.، عرب سرخی، ا.، و محمدیان، ا. 1397. ارائه مدل بلوغ قابلیت نوآوری مبتنی بر دانش مشتری بر اساس روش فراترکیب. مدیریت اطلاعات، 4 (2): 109-89.حسینزاده شهری، م.، و شاهینی، ص. 1397. تأثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی. کاوشهای مدیریت بازرگانی، 10 (19): 141-123.خوراکیان، ع.ر.، و رضویزاده، ف. 1396. بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی استراتژیک در کسب مزیت رقابتی پایدار. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تأکید بر اقتصاد مقاومتی، تهران.رضائی، س.، و افشارنژاد، ع.ر. 1398. تاثیر هوش تجاری بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی گرایش کارآفرینانه. دومین کنفرانس بین المللی توسعه و ترویج علوم انسانی در جامعه، تهران.رضایی زیولایی، م.، و زندحسامی، ح. 1399. تأثیر مدیریت کیفیت (جنبههای نرم و سخت) بر عملکرد نوآوری سازمان با نقش میانجی قابلیت نوآوری فناورانه و رفتار فعالانه کارکنان؛ مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان کشور. فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، 18 (59): 262-219.رفیعی کرکوندی، ن.ا. 1398. ارتباط جهت گیری کارآفرینی، بازار، رویکردهای مدیریت دانش بر مزیت رقابتی پایدار با تولید پاکتر نخستین کنفرانس ملی محیط زیست سالم و توسعه پایدار در پرتو حقوق شهروندی چالشها و راهبردها، شیراز.رمضان پورنرگسی، ق.، داوری، ع.، و دهقان نجمآبادی، ع. 1396. بررسی نقش میانجی کارآفرینی فناورانه بر ارتباط بین سرمایه های فکری سازمان و مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت های مستقر در مراکز رشد شهر تهران). مدیریت توسعه فناوری، 5(1): 61-41.شیرازی، ح.، هاشمزاده خوراسگانی، غ.ر.، رادفر، ر.، و ترابی، ت. 1398. نقش منابع سازمانی و قابلیت نوآوری در خلق مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان نوپا با تعدیلگری عملکرد تجاریسازی فناوری. مدیریت نوآوری، 7 (4): 134-115.قدس علوی، س.آ.، دیده خانی، ح.، و شریـفزاده، م.ش. 1398. ارایه مدل مفهومی زنجیره تأمین کارآفرینانه با تاکید بر فناوری در صنایع لبنی-رویکرد دلفی فازی. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران (علوم کشاورزی ایران)، 50 (4): 817-803.کرباسی، ع.ر.، و گرگانی، ج.ا. 1393. واکاوی عملکرد تعاونیهای لبنی در شهرستان آق قلا. تعاون و کشاورزی، 12: 112-97.کیگان، و. 1392. مدیریت بازاریابی جهانی (ترجمه ابراهیمی، ع.ح). دفتر پژوهشهای فرهنگی. تهران.محمدپور، س.، و کمالیان، ا.ر. 1398. کارآفرینی استراتژیک: رویکردی نوین به سوی مزیت رقابتی پایدار. همایش ملی اقتصاد، مدیریت توسعه و کارآفرینی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی، زاهدان.محمدیان، ع.، هاشمی، س.ح.، و غلامی، ع.ا. 1399. بررسی تاثیر نوآوری بر ایجاد مزیت رقابتی پایدار مشتریان شرکت فرآوردههای لبنی فجر شاهرود. چهارمین کنفرانس بین المللی چشم اندازهای نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی، تهران.مرتضوی، م.، رسولی قهرودی، م.، و رستمی، آ. 1395. برسی تأثیر نوآوری سازمانی و استراتژی عمومی رهبری هزینه بر عملکرد سازمان از طریق مزیت رقابتی. مدیریت توسعه و تحول، 27: 25-17.Arvidsson, R., Nguyen, D., and Svanström, M. 2015. Life cycle assessment of cellulose nanofibrils production by mechanical treatment and two different pretreatment processes. Environmental science & technology, 49(11): 6881-6890.Barney, J. 1991. Competitive Advantage. Journal of Management, 17(1): 99-120.Barney, J.B. 1996. The resource-based theory of the firm. Organization Science, 7 (5): 469-469.Bhardwaj, R.K., and Brooks, L.D. 1993. Dual betas from bull and bear markets: Reversal of the size effect. Journal of Financial Research, 16 (4): 269-283.Blanco, S. 2007. How techno-entrepreneurs build a potentially exciting future. Handbook of research on techno-entrepreneurship, 4(1): 3-25.Danneels, E. 2002. The dynamics of product innovation and firm competences. Strategic management journal, 23(12): 1095-1121.De Chabert, J.M. 1998. A model for the development and implementation of core competencies in restaurant companies for superior financial performance (Doctoral dissertation, Virginia Polytechnic Institute and State University).De Guimaraes, J.C.F., Severo, E.A., and De Vasconcelos, C.R.M. 2018. The influence of entrepreneurial, market, knowledge management orientations on cleaner production and the sustainable competitive advantage. Journal of Cleaner production, 174 (6): 1653-1663.De Toni, A., and Tonchia, S. 2003. Strategic planning and firms' competencies: Traditional approaches and new perspectives. International Journal of Operations & Production Management, 23(9): 947-976.Dorf, R.C., and Byers, T.H. 2005. Technology ventures. New York, NY: McGraw Hill.Grant, R.M., and Baden-Fuller, C. 1995. A knowledge-based theory of inter-firm collaboration. In Academy of management proceedings, 1995 (1): 17-21.Hair, J.F., Sarstedt, M., Hopkins, L., and Kuppelwieser, V.G. 2014. Partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM): An emerging tool in business research. European Business Review, 26 (2): 106–121.Hsu, D.H. 2008. Technology-based entrepreneurship. Handbook of technology and innovation management, 1 (3): 367-388.Hwang, W.S., Choi, H., and Shin, J. 2020. A mediating role of innovation capability between entrepreneurial competencies and competitive advantage. Technology Analysis & Strategic Management, 32 (1): 1-14.Khouroh, U., Sudiro, A., Rahayu, M., and Indrawati, N. 2020. The mediating effect of entrepreneurial marketing in the relationship between environmental turbulence and dynamic capability with sustainable competitive advantage: An empirical study in Indonesian MSMEs. Management Science Letters, 10(3): 709-720.Kiyabo, K., and Isaga, N. 2020. Entrepreneurial orientation, competitive advantage, and SMEs’ performance: application of firm growth and personal wealth measures. Journal of Innovation and Entrepreneurship, 9 (1): 1-15.Klein, P.G., and Klein, S.K. 2001. Do entrepreneurs make predictable mistakes? Evidence from corporate divestitures. The Quarterly Journal of Austrian Economics, 4 (2): 3–23 Lee, J.S., and Hsieh, C.J. 2010. Research in relating entrepreneurship, marketing capability, innovative capability, and sustained competitive advantage. Journal of Business & Economics Research (JBER), 8(9): 109-120.Porter, M.E. 1980. Industry structure and competitive strategy: Keys to profitability. Financial analysts journal, 36(4): 30-41.Pratono, A.H., Darmasetiawan, N.K., Yudiarso, A., and Jeong, B.G. 2019. Achieving sustainable competitive advantage through green entrepreneurial orientation and market orientation. The Quarterly Journal of Austrian Economics, 17 (2): 1-15.Schumpeter, J.A., and Nichol, A.J. 1934. Robinson's economics of imperfect competition. Journal of political economy, 42 (2): 249-259.Strand, S. 2006. Patents as a source of sustainable competitive advantage. In Seminar in Business Strategy and International Business, Helsinki University of Technology, 9 (34): 20-34.Talebi, K., Rezazadeh, A., and Najmabadi, A.D. 2015. SME alliance performance: the impacts of alliance entrepreneurship, entrepreneurial orientation, and intellectual capital. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 24 (2): 187-207. |