- آذر، ع.1380. بسط و توسعه روش آنتروپی شانون برای پردازش دادهها در تحلیل محتوا، فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه الزهرا، 11 (37): 17-1.
- احمدپور داریانی، م.، مقیمی، س. 1398. مبانی کارآفرینی، تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
- احمدپور داریانی، م.، کریمی، آ. 1399. کارآفرینی، تهران: مرکز نشر دانشگاهی
- احمدی، غ.، فضائلی، ز. 1392. تحلیل محتوای کتابهای آموزش حرفه و فن دوره راهنمایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی. توسعه کارآفرینی، 6 (1): 183-165.
- آقا محمدی، ج. 1398. توسعه ویژگیهای شخصیتی کارآفرین: تحلیل محتوای کتاب «کارگاه کارآفرینی و تولید» دوره متوسطه نظری از نظر میزان انعکاس ویژگی های شخصیتی کارآفرینی. راهبرد توسعه، 1 (57): 204-183.
- اﻳﻤﺎﻧﻲ، م.، آذرﺧﺶ، ت. ﻋﺎﺷﻘﻲ، م. 1388. ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ، ﺗﻬـﺮان: ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺒﺰ
- بیابانگرد، ا. 1395. روشهای تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی، تهران: نشر دوران
- جعفری هرندی، ر. 1398. ارزیابی محتوای کتاب کار و فناوری پایة نهم از نظر میزان توجه به مفاهیم کارآفرینی. پژوهش در برنامهریزی درسی، 16 (2): 63-48.
- رکنالدین افتخاری، ع.، سجاسی، ح. رضوی، س. 1389. راهبردهای توسعه کارآفرینی کشاورزی در مناطق روستایی. روستا و توسعه، 13 (3): 29-1.
- سبحانی نژاد، م.، مقدم، م.1392. تبیین ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع کارآفرینی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی عمومی و تکمیل مهارت متوسطه کار دانش. رهبری و مدیریت آموزشی، 7 (1): 79-55.
- ذبیحی، م.، مقدسی، ع. 1393. کارآفرینی از تئوری تا عمل، مشهد: نشر جهان فردا
- صادقی، م.، ملکینیا، ع. 1390. ارزیابی دانشجویان از محیطهای کارآفرینانه و تبیین رابطه آن با قصد کارآفرینانه. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 17 (1): 89-69.
- میرزاییان کلواری، ی.، شریفی، م. 1395. بررسی و مقایسه مؤلفههای کارآفرینی در بین دانشآموزان سال آخر مدارس متوسطه و هنرستان شهرستان دلفان. مدیریت و برنامهریزی در نظامهای آموزشی، 9 (17): 158-131.
- نیکلس، ا.1381. راهنمای عملی برنامه ریزی درسی. ترجمه داریوش دهقان، تهران: انتشارات قدیانی
- یوسفی، ن.، سعیدیان، ع. 1392. تحلیل محتوای کتاب کار «تفکر و پژوهش» پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای کارآفرینی. همایش ملی تغییردر برنامه درسی، دانشگاه بیرجند.
- Adeyanju, D., and Mburu, J. 2021. Youth Agricultural Entrepreneurship: Assessing the Impact of Agricultural Training Programmes on Performanc. Sustainability, 13(1): 1-11
- Arafat, M., Saleem, I. Dwivedi, A. K. and Khan, A. 2018. Determinants of agricultural entrepreneurship: a GEM data base study. International Entrepreneurship and Management Journal, 3(2): 1-26.
- Bell, R., and Bell, H. 2016. Replicating the networking, mentoring and venture creation benefits of entrepreneurship centres on a shoestring: A student-centred approach to entrepreneurship education and venture creation. Industry and Higher Education, 30(5): 334-343.
- Briga, H. 2004. Entrepreneurship education and training introducing Entrepreneurship education into non-business discipline. European Industrial Training, 20(8): 13-15.
- Chiru, C., Tachiciu, L. and Georgiana Ciuchete, S. 2012. Psychological factors, behavioral variables and acquired competencies in entrepreneurship education. Procedia Social and Behavioral Sciences, 1(46): 4010-4015
- Clark, N. 2004. Culture of organizational. washington: consin European Commission. 2018. “Commission staff working document accompanying the document proposal for a council recommendation on key competences for lifelong learning”, available at:https://eur-lex. europa.eu/legalcontent/EN/TXT/PDF/?uri5CELEX:52018SC0012.
- Davey, T., Hannon, P. and Penaluna, A. 2016. Entrepreneurship education and the role of universities in entrepreneurship: Introduction to the special issue. Industry and Higher Education, 30(3): 171 – 182.
- Davey, T., Plewa, C. and Struwig, M. 2011. "Entrepreneurship perceptions and career intentions of international students". Education and Training, 1(53): 335-352.
- Denanyoh, R., Adjei, K. and Nyemekye, G. E. 2015. Factors that Impact on Entrepreneurial Intention of Tertiary Student in Ghana. International journal of business and social research, 5(3): 19-29.
- Dias, C., and Rodrigues, R. 2019. Agricultural entrepreneurship and the financial crisis”, Global Business and Economics Review, 21(3): 500-518
- Diaz-Pichardo, R., Cantu-Gonzalez, C. Lopez-Hernandez, P. and McElwee, G. 2012. From Farmers to Entrepreneurs: The Importance of Collaborative Behaviour. Journal of Entrepreneurship, 21(1): 91-116.
- European Commission. 2018 “Commission staff working document accompanying the document proposal for a council recommendation on key competences for lifelong learning”, available at: https://eur-lex.europa.eu/legalcontent/EN/TXT/PDF/?uri5CELEX:52018SC0012&from5EN.
- Fayolle, A. 2013. Personal views on the future of entrepreneurship education. Entrepreneurship and Regional Development, 25(7): 692-701.
- Fayolle, A., and Gailly, B. 2015. The impact of entrepreneurship education on entrepreneurial attitudes and intention: hysteresis and persistence. Journal of Small Business Management, 53: (1)75–93.
- Fiet, J. 2001. The pedagogical side of entrepreneurship theory. Journal of Business Venturing. 16(1): 101–117.
- Foliard, S., Le Pontois, S. Fayolle, A. and Diermann, I. 2018. “The legitimacy of teachers in entrepreneurship education: what we can learn from a literature review”. Contemporary Issues in Entrepreneurship Research, 9(3): 7-23.
- Gupta, V., and Gupta, A. 2015. The concept of entrepreneurial orientation. In Foundations and Trends in Entrepreneurship. Boston: now Publishers Inc.
- Hopp, C., and Greene, F.J. 2018. In Pursuit of Time: Business Plan Sequencing, Duration and Intraentrainment Effects on New Venture Viability. J, 55(3): 320–351.
- Kakouris, A., and Georgiadis, P. 2016. Analysing entrepreneurship education: A bibliometric survey pattern. Journal of Global Entrepreneurship Research, 6(6):1-18.
- Kraaijenbrink, J., Spender, J.C. and Groen, A.J. 2010. The resource-based view: a review and assessment of its critiques. Journal of management, 36(1): 349-372.
- Kritikos, A. S . Entrepreneurs and their impact on jobs and economic growth. IZA World of Labor.
- Kuratko, D.F., and Morris, M.H . Examining the future trajectory of entrepreneurship. Journal of Small Business Management, 56(1): 11-23.
- McElwee, G., and Bosworth, G. 2010. Exploring the strategic skills of farmers across a typology of farm diversification approaches. Journal of Farm Management, 13(12): 819–838.
- Marchalina, L., and Parmin, G. 2019. Entrepreneurship Education, School Culture and Organizational Commitment Amongst High Schools in South Sumatra. Journal of Business and Social Review in Emerging Economies, 5(2): 263-274.
- Martin, B.C., McNally, J. J. and Kay, M.J. 2013. Examining the formation of human capital in entrepreneurship: A meta-analysis of entrepreneurship education outcomes. Journal of Business Venturing, 28(1): 211–224.
- Nguyen, A. T., Do, T. H. H. Vu, T. B. T. Dang, K. A. and Nguyen, H. L. 2019. Factors affecting entrepreneurial intentions among youths in Vietnam. Children and Youth Services Review, 99910: 186-193
- Pindado, E., and Sánchez, M. 2017. Researching the entrepreneurial behaviour of new and existing ventures in European agriculture. Small Business Economics, 49(2): 421–444
- Royster, D. A. 2003. Race and the invisible hand: how white network exclude black men from blue-collar job, University of California Press, Berkeley, California.
- Shahin, M., Ilic, O. Gonsalvez, C. and Whittle, J. 2021. The Impact of a STEM - based Entrepreneurship Program on the Entrepreneurial Intention of Secondary School Female Students. International Entrepreneurship and Management Journal, 2(17): 1-26
- Sohns, F., and Diez, J.R. 2017. Self-employment and Its Influence on the Vulnerability to Poverty of Households in Rural Vietnam—A Panel Data Analysis. Geographical Review, 107(2): 336-359.
- Thomas, D. 2006. A General inductive approach for qualitative data analysis. American Journal of Evaluation, 27(2): 237-246.
- Kayne, J. 2002. Discussion starter: decoding the entrepreneurship Genome”. In: National Center for Rural Entrepreneurship (ed.) Rural America. Washington, D. C.: National Center for Rural Entrepreneurship, December 13.
- Korman, A. K. 2014. Organizational behavior. New Jersey: Prentice-Hall.
- Ricketts, J., and Rudd R. 2005. Critical Thinking Skills of Selected Youth Leaders: the Efficacy of Critical thinking Disposition, Leaders and Academic Performance. Journal of Agricultural Education, 46(1): 32-43
|