آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها649
تعداد مقالات6,787
تعداد مشاهده مقاله9,527,643
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,947,732
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. (1396). سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی. , 4(2), 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
لقمان عباسی; محمدشریف شریف‌زاده; غلامحسین عبدالله زاده; محمد رضا محبوبی. "سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی". , 4, 2, 1396, 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. (1396). 'سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی', , 4(2), pp. 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی. , 1396; 4(2): 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب